lättad!

Då var det läskiga läkarbesöket avklarat! Nu är det bara två saker kvar att göra: blodprov och journalsamtal. Därefter kan jag åka till storkkliniken när jag vill!

Jag måste lyssna på min magkänsla. Jag brukar aldrig ha fel. Detta känns rätt för mig nu, och jag vet att det kan anses själviskt. Men i vissa skeden i livet så kanske man måste vara självisk. Min magkänsla säger att det är hög tid att göra detta nu, och att det kommer lösa många problem. Självklart vill jag det också, jag skulle vara sjukt dum om jag inte erkände att jag vill ha det livet! Men vad är det för fel med att vilja det? Det finns inget intresse från min sida att leva ungdomslivet. Jag har valt mitt liv. Nu vill jag börja leva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0