my baby daddy

Har valt donator, kändes helt rätt när jag läste hans profil. Fick se en bild från när han var liten, så söt :) hoppas bebisen ärver hans leende! Har för övrigt flyttat till radhus, vuxenpoäng! Trivs som bara den, helt nyrenoverat och 66 kvadratmeter klagar man inte över direkt! Nu ska jag fundera ut hur bebisens rum ska se ut. Hade tänkt ljusgula väggar och vita möbler. Neutralt men mjukt. Har röjt undan så att jag har en garderob till bebisen och en till mig, sen har jag två förråd med. Det enda negativa med mitt lilla hem är att det inte finns något uteförråd. Får ställa vagnen i mitt Harry potter utrymme under trappan! Nu ringde mor min, så nu blir det storhandling på Willys! Måste få i mig bra och näringsrik mat om min lilla kropp ska orka bära ett barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0