bestämt namn!

Efter mycket velande och tänkande har jag bestämt namn till min framtida bebis!

Pojke: Emmett Eli
Flicka: Justine Rose

Jag har fastnat för dubbelnamm, utan bindestreck! Emmett Eli bestämde jag först, eftersom jag älskar båda mannen men inte kunde bestämma mig för ett.

Justine Rose blev det eftersom det står i donatorns profil att han påminner om Justin Timberlake, haha! Rose har jag alltid älskat, väldigt feminint och mjukt namn.

Är väldigt sugen på bebis nu,tråkigt att vänta på den dumma ägglossningen... Men det är tur att det blir av ändå, tidigare än planerat faktiskt.

Kan bara vänta, längta och njuta av den sista tiden innan jag får vara med i föräldrarklubbe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0