saturday night :*

Eftersom jag har varit sjuk i två veckor och knappt hunnit bli frisk, så blir det en luuuuugn helg! Harry Potter maraton med mamma och addie + milkshakes och lördagsgodis. Vi har det bra vi! Sen imorgon ska jag verkligen få saker gjorda! Läxor och skrivning, jag ska bli den yngsta och mest berömda äventyrsförfattaren i världen! Eller ja, jag ska i alla fall skriva klart min bok. Känner hur inspirationen kommer mer och mer för varje dag! Jag skriver så länge jag tror på magin jag skriver om. Om jag slutar att tro, då pausar jag i mitt skrivande. Hela boken handlar om att tro på det omöjliga, och det måste jag också göra. Vem skulle annars tro på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0