jävla liv.

Försöker tänka positivt, men det är svårt när problemen växer. Nästan bara ekonomiska problem. Har snart ingenstans att bo, hittar ingen ny lägenhet i Båstad. Det lär bli tillbaka till klippan eller Perstorp... Sen har jag sinnessjukt mycket att betala, men för lite pengar. Har ridningen, mobilen,hyran,försäkringar osv osv. Och csn krånglar till allt som vanligt. Orkar inte ha en massa problem jämt och ständigt. Jag vill att allt ska ordna sig, att jag ska slippa känna stress över pengar varje dag. Jag borde kunna må bra och glädja mig över så mycket. Skolan går super, har bara en termin kvar till högskolan! Samtidigt har jag alla problem som tar upp så mycket av min tid. Som gör mig så frustrerad och trött. Jag hatar pengar. Hatar hatar hatar. Jag vill slippa oroa mig, och bara bo någonstans där jag kan känna mig lugn, trygg och hemma. Men det verkar som om vägen dit är oändlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0