bra dag, hittills!

Ja dagen har ju börjat ganska bra! Vaknade supertidigt och var trött, men efter den vanliga hundrundan så vaknade jag till ordentligt! Gjorde en stor frukost (hatar att äta på morgonen, så jag förvånade mig själv!) och tog en extremt lång dusch. Kollade lite på TV, men kände att det dög inte en så fin dag som den här! Så jag och mor gav oss ut på en till hundtunda och tog upp vilddjuren i skogen. Där kastade vi boll och pinne tills de var helt slut! jag passade på att klippa bådas klor och klippa Samsons svans medans dem var trötta. I vanliga fall blir det ett jäkla liv på båda, men nu orkade dem inte tjafsa emot. Så det blev gjort på bara ett par minuter :)!

Sen ringde syrran och sa att hon och mina älskade barn kommer och hälsar på, så jag och mamma har städat lite här hemma, och nu ska jag möta dem vid stationen. Som sagt, bra dag hittills, kan bara bli bättre med världens bästa grabbar på besök <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0