The worst is over now but the damage has been done.

Detta börjar kännas lite väl Twilight, men... jag kan svära att jag kände  något röra sig inne i mig idag. Läskigt.
Mitt i allt detta så träffade jag även en ekorre! Han var skitsöt, han ville verkligen leka med Samson. Det kan ha varit den absolut gulligaste och roligaste ekorren i hela världen.


Idag har det varit relativt lugnt med allt. Jag har försökt att ha en avslappnande dag eftersom att allt börjar om från början imorgon. Jag kommer plugga från morgon till kväll med undantag från ridlektionerna jag har på måndag & onsdag. Jag älskar verkligen att rida. Det är min stora glädje, eftersom jag spenderar nästan all min tid med skolan eller att oroa mig över den. Denna veckan har jag noll koll, jag har bara släppt taget. Jag har alltid stenkoll på alla prov och läxor, men förra veckan gick allt helt fel, jag är inte i balans...Men det är okej, den där ailien ska bort. Tror jag. Fast tänk så är det ingen ailien? Tänk om tänk om tänk om. Varför måste jag vara så svag för små och söta saker som växer inne i mig? Jävla skit... Aja, på torsdag ska jag lösa alla mina problem. Sen kommer allt att bli som vanligt. Eller så kommer inget att bli som vanligt.

Funderar på att läsa ut min bok som vi har på engelskan. Men den är ganska tråkig, och jag har redan börjat läsa en annan bok som mamma gav mig. Jag har så svårt att släppa en bra bok. Men jag har ännu svårare för att att ta mig igenom en ointressant! Nu ska jag nog göra mig iordning, snart läggedags ser jag på den tickande klockan. Ju fortare jag somnar desto fortare blir det morgon. Och går bara tiden fort fram till på torsdag så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0