Leftovers.

Jag hatar restmat, det smakar alltid skit. Till exempel om man steker biffar och sätter in dem i kylen, så liksom stelnar fettet på biffarna och gör att de ser otroligt osmakliga ut! Ett annat exempel är glass, som man fryser om. Den ser inte bara äcklig ut, utan den luktar skit också. Usch, hur kan någon vilja äta det?

Därför kan jag inte låta bli att undra; hur kommer det sig att detta stelnade fett och denna omfrusna glass kan vara så delicious för andra, om och om igen? Kan det var så att boytan är så minimal att vi tvingas dela vitvaror? En gång kan det vara okej att någon äter mina rester, jag menar, det är inte så att jag vill ha dem själv. Men jag blir mer oroad för personen som efter några år fortfarande äter stelnat fett som har legat i min kyl. Det är inte riktigt sunt om ni frågar mig. Jag vet inte vad ni tycker, men enligt mig så är man inte en riktig vän om man smyger in i någobs kyl och snor ens restmat.

Jag antar att det är ett av världens mysterier, som vi kanske aldrig riktigt kan gå till botten med. Men en sak går att garantera - det kan inte hända igen. För numera finns det inga rester i min kyl. Bara äkta vara baby! and im lovin it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0