Ännu en arbetsdag avklarad.

Så gick det med min lediga helg - rent åt helvete. Hoppade in på jobbet både idag och imorgon, sen är det full rulle nästa vecka också. Egentligen är det mycket ända fram till skolan, tror knappt jag kommer vara ledig mer än 2-3 dagar till. Men det kan vara värt det med tanke på att en flytt närmar sig i kurvan! Lär ju bli ett och ett annat besök på jysk & IKEA. Nya möbler och allt som hör till ett hem ska införskaffas på nytt. Mina saker började bli lite slitna ändå, så de skänker jag bort. Dessutom fick jag för mig att jag skulle få helt fria tyglar gällande inredning av lägenheten, men icke... visade sig att min pojkvän hade mycket att säga till om på den punkten!

Nu ska jag ta en cigg, gå ut med Sammy och sen blir det lite drickande ikväll.

Kiss kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0