This world has gone insane.

Just nu ligger jag med världens värsta träningsvärk. I mina fucking bröst? Omfg. Det var ett träningspass som verkligen jobbade igenom hela kroppen. Men man får träningsvärk på konstiga ställen, haha! Nu sover jag, eller nästan. Har en jävla massa lektioner imorgon som jag inte direkt ser fram emot. Samson kom till mig för ca 12 sekunder sen. Han vill nog mysa med mig. Äckligt. Nej, han är söt. La btw ut en annons om att jag ville para honom med någon tik på blocket.se. Någon jävel ringde upp  mig och frågade om jag hade provat att ha sex med honom själv och om jag kunde beskriva det isåfall. Dagens spya kom där ja. Naje, sova naow. Måste upp typ 6 imorgon. Går lixom och lägger mig med hårspray i håret. Inget smart drag...

2 månader rökfri imorgon! Skönt att kunna andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0