Misstro och ohållbarhet.

Den här dagen slutar nog bättre än hur den började. Mitt matintag har inte varit det största idag, nämligen ingenting alls. Det känns väll okej, jag har inte varit så hungrig på sistonde. Kan bero lite på att jag börjar gilla resultatet av min träning! Jag är skitsnygg utan kläder, haha. På tal om träning så ska jag köra lite p90x Ab Ripper senare. Ska få killer mage! Börjar känna panik över skolan dock. Allt flyter på, men jag har inte så roligt där som förra terminen. Men det har nog inte så mycket med själv skolan att göra. Det beror nog på allt här hemma som bara påverkar mig. Antagligen så släpper det när jag flyttar.

Att flytta känns som ett moget beslut just nu. Jag har tagit avstånd från en trygghet, men jag har gjort det för att jag inser att det finns inget jag kan göra för att förbättra saker för min mamma längre. Så nu måste jag fokusera på mig, min skolgång och min framtid. Det känns bra, jag har inte mycket kvar nu. En termin går fort! Nej, nu ska min hund ut och gå. Sen får han nog bada, han luktar skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0