Ledig dag.

Skönt med en ledig dag mitt i veckan! Fast mina dagar är aldrig helt lediga. Jag har ju min hund, ett hem att hjälpa till med. Sen är där alltid läxor. Men ändå, det där brukar jag ju göra fast att jag går i skolan, så det är skönt att ha torsdagar lediga :)

Har hunnit med ganska mycket, så snart middag, sen kolla OC och dricka mitt kaffe. Efter det ska Sammy ut. MEN! Sen kan jag äntligen sätta mig ner, beställa lite nya kläder osv. Har köpt kläder för ganska många tusen denna månaden...And I love it. Har inte ansvar för någon annan, så mina pengar går till mig :) Ofc till min moder också, men jag får ju ganska mkt över. Speciellt denna månaden när det är dubbelt CSN! Får nästan 16 000 istället för 9000!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0