hihihihi

bara för att jag kan ;D

100 frågor

1. Hur gammal är du? 20
2. Hur gammal känner du dig? 47
3. Vad har du gjort i dag? lekt med Kian, åkt till Klippan och varit ute med min vovve :)
4. Vilken film såg du senast? någon dålig skräckfilm ^^
5. Vem ringde du senast? Mammis
6. är du besatt av någonting? TRÄNA!
7. Är du rädd för blod? Nej
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? min säng, med fula lakan, för dom är rosa.
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? ehm.. Göran P, Fredrik reinfeld, olof palme och kanske carl bildt? Ingen aning egentligen.
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej, visste att tre var rätt, men den siste är jag osäker på.
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart!
12. När vaknade du i dag? 7. HUNDAR <3
13. Vilken är din favorithögtid? Lever för julafton!
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Afrika såklart!
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? eeeeeeh, perstorp? haha.
16. Hur vill du tillbringa din pension? I en hydda i Kenya
17. Vad lyssnar du på just nu? Mina grannar som har sex. True story.
18. Har du någon gång brutit ett ben? För många!
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Frukt, grönsaker,min 100% juice, youghurt och citronvatten!Jag har blivit psykfall på att vara nyttig.
20. Vem är din favoritkändis? Håkis :)
21. Vad är du på för humör just nu? Är sjuk och trött, men annars lycklig <3
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, men det blir det snart ändring på :D
23. Snarkar du? NAJE:
24. Vilka yrken har du provat på? en del faktiskt. Bland annat hästskötare, telefonförsäljare, servitris osv.
25. Hur går du helst klädd? I kläder med massa färger och tusen accesoarer!
26. Vilket stjärntecken är du född i? den lille oxajäveln
27. Vilket är ditt favoritgodis? Lakrits maha <3
28. Vad sa du senast? - Jag hatar den katten.
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Mitt bästa ämne är Naturkunskap eller Engelska!
30. Vad har du på dig just nu? pyjamasbrallor och en tjock ful tröja!
31. Vilken är din favoritaffär? Just nu är jag galen i att beställa kläder från bland annat Nelly.com, men eftersom jag ska åka till afrika och sparar alla pengar så köper jag bara kläder från är Cape union mart där de säljer safarikläder!
32. Vad har du för storlek i kläder? 34!
33. Vad har du i dina fickor? I mina jackfickor har jag pengar, kort osv.
34. Vad köpte du senast? bensin
35. Hur många gånger har du flyttat? omöjligt att räkna ut. 30?
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Täcke, kniv och samson.
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? nu för tiden morgon
38. Senaste filmen du såg på bio? stig-helmer, haha!
39. Har du blivit sydd någon gång? Nehepp.
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja, tihihiih
41. Vad åt du till frukost? inget ;o
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? hell on earth.
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? nej
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? <3 det får vara hemligt så länge.
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På mitt bord bredvid sängen.
46. Vad var det sista du åt? en youghurt
47. Vem är världens vackraste kvinna? Min mamma!
48. Är du blyg? naje
49. Vilken var den sista konserten du var på? det var säkert håkan
50. Vad heter du i mellannamn? My och Charlotte
51. Har du varit med om en bilolycka? Nej
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja.
53. Vilken är den roligaste träningsformen? P90x!!!!
54. Har du några husdjur? två hundar, två katter och Kian. hihihi.
55. Vill du gifta dig? Ja :)
56. Vad är du sugen på just nu? sex. haha nej sova.
57. Vad är klockan? 21:45
58. Vad är det konstigaste du ätit? myror
59. Har du någon udda förmåga? ja, jag är medium. seriöst.
60. Var växte dina föräldrar upp? En i Perstorp (det säger en del om honom) och en överallt i Skåne (det säger en del om henne).
61. Vad önskar du dig i julklapp? Pengar, för då kommer jag vilja åka till afrika igen!
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor?
Jo, i nian ><.
63. Göteborg eller stockholm? Göteborg!
64. Har du sett någon dö? beror på..
65. Har du någon gång ringt polisen? haha jo..
66. Hur många grader är det ute? Venne, ngn minusgrad.
67. Vilken färg har ditt hus? rött tegel.
68. Vad sjöng du senast? ''Igår så träffa jag en krokodil som körde runt i en bil, han var så tjock och fet och blåste i trumpet, men bilen var för trång och svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak''
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Jag tror det, mer och mer för varje dag.
70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? hihi mhm
71. Har du svenskt ursprung? Ja
72. Hur mycket väger du? 55
73. Har du ett turnummer? min lille 41:a <3
74. Vem kramade du sist? bby
75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja, och failat också!
76. Kan du åka skateboard? eh, nej.
78. Har du gröna fingrar? kan man säga heheheh
79. Har du svimmat någon gång? mhm på min prao. Sjukt pinsamt..
80. När lärde du dig senast någonting nytt? att man kan snurra kian ett helt varv i luften, igår.
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? tusen, inga som behövs räknas upp.
82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? AFRIKA
83. Är du vidskeplig? ibland, lite.
84. Vilka är dina största svagheter? min osäkerhet inför vissa människor och att jag släpper in fel människor i mitt liv ibland. De kan vara svåra att få bort.
85. Vad händer till helgen? Fredag blir det spa med mamma och lördag ska jag till ronja och andreas!
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej, en miljon får jag ändå.
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Städat min garderob.
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? matte, göra raka streck och spela tv-spel.
89. Vilken är din favoritrestaurang? Jag älskar chaplin i klippan!
90. Bada eller duscha? duscha, bada är fett ohygieniskt.
91. Är du bra på att laga mat? ja jag är awsome.
92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? räknas förkläde?
93. När och varför var du på sjukhus senast? För att jag fick missfall, det var väll nån månad sen.
94. Vilket är ditt drömyrke? Djurskötare/djurassistent på ett reservat i Afrika.
95. Har du några Piercings? Jao
96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? äggröra
97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Krama håkan hellström!
98. Vad gjorde du 8.00 imorse? duschade.
99. Har du gråtit idag? Av skratt haha :P
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? söva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0