Den långa vägen ut ur helvetet

När jag inte hade något att hitta på igår började jag läsa Marilyn Mansons självbiografi. Den var lite vad jag hade förväntat mig, men jag visste faktiskt inte att han hade en så hög intelligensnivå. Han har många bra åsikter som jag respekterar och till och med håller med om. Sen gör han mycket som jag tycker är moraliskt fel, men jag har också förstått att det är hans sätt att visa motsatsen. Jag tror tyvärr inte alla hans fans förstår budskapen med låtarna. Men nu har i alla fall jag fått mer förståelse och jag rekommenderar boken till alla som vågar läsa den ;)

Grannarna här nere är igång med sin vanliga nu-dödar-vi-vårt-badkar-så-högt-vi-bara-kan-ritual. Får se om de slår nytt rekord i att störa ikväll! Jag ska sova för jag börjar redan halv nio imorgon. Sen lite senare imorgon kommer min älskade systerson hit! Har saknat Kian så sjukt mycket, vad skulle jag ta mig till utan honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0