Afrika - check!

En resa till kenya är inplanerad. Efter mycket tänkande och letande hittade jag ett erbjudande som passade mig. Det var relativt bra pris och tryggt/organiserat. Ska vara med i ett projekt (volontär) som heter Wildlife Act Monitoring Project. Ska bli underbart att äntligen få komma till det land där jag vill tillbringa resten av mitt liv. Det är mitt öde, och nu är det så nära!

Angående priset så får jag jobba hårt. Jag tänker INTE ta ett lån. Har pratat lite med min mamma, ska lägga undan massor av CSN-pengar, födelsedagspengar och alla sommarjobbspengar. Kan det verkligen bli 20 000? Jag får en känsla av att jag inte kan beställa fler kläder... Men omg vad det är värt det! Tänk att få leva min dröm, för två veckor, och sen ha den erfarenheten på mitt CV när jag ska söka jobb i sydafrika. Kan inte fatta att allt är så himla nära! Tänk att jag åker iväg helt ensam, till andra sidan jordklotet. Jag känner på mig att det inte blir bättre än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0