Vad är viktigast?

Vad är viktigast? Om jag skrev fel på de eller dem (eller att du tyckte att jag gjorde det) eller att jag satt i flera timmar och kämpade med mitt arbete? Jag är så dum i huvudet. Jag tror att mitt hårda jobb i skolan ska göra någon annan än mig själv stolt. Jag visade mitt arbete, fick höra att jag stavat fel, gick till skolan och lämnade in det och gjorde min redovisning. När jag kommer hem och loggar in på datan ser jag att hon har laddat ner en guide i hur man lär sig skriva de eller dem. Jag har inget emot kritik, men ibland är det så överdrivet. Jag kände mig helt gråtfärdig, och alla vet att jag inte gråter. Kunde bara tänka på alla timmar jag lagt ner på arbetet och hur mycket sömn jag offrade för det. Ibland behöver jag bara höra att jag är bra. För jag försöker verkligen göra allt bra. Men nu känner jag mig verkligen upplyft. Tack mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0