Time may change me

But I can't trace time

Nu blir jag nästan besviken på mig själv! Om man går och gör vanliga tråkiga saker under en längre tid och sedan får veta att man ska göra något kul, så bygger man upp så mycket förväntningar att man nästan blir sjuk. Händer mig alltid! Som midsommar 2010 - inte kul...

Jag ska i alla fall rida imorgon, det kommer bli roligt som vanligt. Just nu har jag små guldkorn i vardagen som gör mitt liv lite bättre.

• Hästarna - finns det en bättre plats än på hästryggen?

• Skolan! När det går bra och jag är nöjd med mig själv så mår jag så himla mycket bättre.

• Min hund. Lilla Samson - han kan alltid få upp mig när jag är nere.

• Träna! Jag gillar att utmana mig själv & se reslutat såklart!

Nu för tiden uppskattar jag verkligen alla småsaker i livet och kan se något positivt i det mesta. Ibland kan saker gå åt helvete och även jag gör misstag, men så länge man kommer ihåg hur man reser sig igen, så kommer allt att bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0