Perfekt..

Inte den mest ultimata avslutningen på veckan. 40 graders feber och huvudvärk 24 timmar i sträck. Har gått över relativt mycket, så jag satte mig ner för att plugga en stund. Men det funkade inte, jag var för trött, så får helt enkelt hoppa över skolan imorgon.

Annars så är jag blind på ena ögat. Då skojar jag inte ens. Igår blev jag blind på mitt vänstra öga. Undrar lite smått om det är något tillfälligt eller om jag ska börja oroa mig. Det får jag märka helt enkelt.

En annan anledning till att jag så himla gärna ville till skolan imorgon är att vi får tillbaka PROVET <3. Har ju längtat så sjukt mycket efter det! Det får jag säkert på onsdag om jag ber riktigt snällt :)

För övrigt så har jag gjort dumheter i helgen. Eller en dumhet får man väll säga. Jag lär märka konsekvenser av det dumma valet inom en snar framtid. Nu ska jag sova, detta håller inte. Jag VILL till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0