Kenya i mitt hjärta.

Det blir närmare och närmare för varje dag. Det är det enda som driver mig. Jag vill kunna känna och höra allt, jag vet att det är mitt öde.

Fick efter många om och med ställa in min ridlektion idag :/ Det krävs mycket för att jag ska göra det, men jag är helt ur form och har en massa skolarbete att ta igen nu efter att jag har varit sjuk. Jag är lite lättad över att jag missade NK provet, det betyder att jag får göra omprov i slutet av terminen. Samtidigt har jag säkert många prov då, så det kan bli  jobbigt det med. Hoppas jag är lite piggare då, men det tvivlar jag på. Imorgon är det mars och jag har inget sommarjobb. Men idag fick jag en liten förhoppning, att det kanske ordnar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0