Detta kommer gå åt...

helvete rent ut sagt. JAG ORKAR INTE. Försöker göra min läxa, trots att jag hellre leker med Kian. Jag är trött på att alltid kännamig bevakad och bli kritiserad. Just nu vill jag bara bli klar med mitt fördjupningsarbete, men jag är så trött att jag inte tror det blir av. Ibland undrar jag om jag kanske inte är så stark som jag trott. Jag kanske ger upp jag också, om ingen annan tror på mig, varför ska då jag göra det? Min pappa ringde till mig efter att jag skickat ett sms till han om att han inte bryr sig om mig. Visade sig att det var sant eftersom han bara ljög för mig när han ringde. Och han sa också att han inte svarar ibland för att han vet att jag bara ringer om mina pengar. Det gör jag fakttiskt inte, men han har varit skyldig mig pengarna i ett helt år...

Imorgon får jag tillbaka mitt arbete om EU i alla fall. Tror det kan bli ett minitest i privatekonomi också. Det lär jag märka. Nej, nu ska jag plugga en halvtimme, sen kolla på OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0