Dags att DAMPA.

andas in och andas ut...
Nu ska jag avreagera mig lite :)
När jag började komvux i klippan så skulle jag in och prata med SYO om vilka kurser jag skulle gå. Så berättade jag att jag hade betyg i vissa ämnen, till exempel matte och nuturkunskap A. Men får då svaret: '' nej, du har inte ens gått på denna skolan innan, du finns inte med i vårt system''. WTF? Jag hade gått där i ett helt år! Så jag fick bara ge mig och gå om de kurserna. Men nu får jag ett samlat betygsdokument från 2009. Jag har fucking betyg i flera av de ämnen som jag redan går?! Som jag sa från början, men ingen lyssnade. Man blir fan knullad av detta fucking systemet vad man än gör, och CSN är fucking bitches som försöker förstöra massa också. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.........
Kollat på mitt hus idag. Vill ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0