Bästa stunden på dagen :)

Det är 15.05 i min soffa, med en hel kanna kaffe och O.C på femman! Livet blir inte bättre än den timmen.

Jag har hunnit med massa skit idag. Jobbat på sen imorse. Men nu ska jag chilla, kolla vad jag ska ta med mig för kläder till helgen. En hel helg i Perstorp, med mina hoes <3 Har beställt för jävla mycket kläder igen, trots att jag inte har råd! Det mesta var på REA, men ändå, fan ta mig. Aja, nu har jag i alla fall en bikini till sommaren! Skitsnygg varen. Plus massa annat som jag råkade snubbla över på h&m och nelly ;O ...

Nu börjar vänner, sen mitt älskade O.C! Ska slappna av, glömma allt annat och bara försöka ha en undrbar dag.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det där lät riktigt härligt! :D

2012-02-21 @ 14:32:59
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/
Postat av: Ninna

Det var det verkligen också :)!

2012-02-21 @ 17:27:56
URL: http://verymuchninna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0