2012-12-29

My love, leave yourself behind
Beat inside me, I'll be with you
 

Allt som händer, det händer av en orsak. Även om det är något mycket dåligt som händer, så är det en del av en plan som någon har konstruerat åt oss. Det är nog inte meningen att vi ska förstå varför. Vi ska nog bara första att det är så, och acceptera det. Det dåliga som händer kanske känns lättare om vi kan tänka att det är en del av planen. Kanske det rent utav kommer något bra ur det dåliga. Även om det just nu känns mörkt och hopplöst, så kanske det går att se tillbaka i ett senare skede av livet och tänka: ''om inte det hade hänt, så hade jag inte varit där jag är idag". Personligen, så känns det lättare att tänka så. Jag kan acceptera att saker och ting händer, så länge det finns ett syfte med det.
 
Jag hoppas att detta var meningen. En del av planen. Att det kommer komma något bra ur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0