nedräkning.

2 dagars arbete kvar

3 dagar till skolan börjar


10 dagar tills vi flyttar

Mycket att se framemot och längta efter med andra ord. Jag är så fruktansvärt trött på att jobba! Saknar skolan, läxor, prov och alla människor som finns där. Men mest av allt längtar jag efter flytten. Vår stuga är så himla mysig. En lagom stor brun stuga med vita fönsterluckor och rosa rosor som växer upp på väggarna. I love it, det är precis vad jag har letat efter! Tänk, 10 dagar, det är ingenting! Vi har köpt helt nya möbler och saker eftersom vi ska starta ett nytt liv tillsammans. Då känns det vettigt att man köper nya saker istället för att släpa med allt gammalt skit från sitt förflutna.

Det är inte bara saker jag lämnar bakom mig. Utan även människor, minnen och känslor. Allt är borta! Det är så befriande. Mittt nya liv är så underbart tillfredställande här. Jag har precis allt jag vill ha, och livet känns mycket lättare nu än vad det någonsin har gjort förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0