Omg, it`s Harry Potter!

Lite HP såhär på söndagskvällen, inte helt fel, tvärtom är det ganska chill. Blev drickande igår med bland annat pojkvännen. Sen efter världens skönaste sovmorgon så fick jag äga ut alla på neger & president + skitgubbe. Kan jag hjälpa att jag är bäst på kort? tihihi. Längtar till på onsdag! Red Grace förr gången. Det gick så bra att jag knappt vågar tro det. Förra gången vi hoppade kunde jag inte få någon riktigt ordning på henne. Efter varje hinder bockade hon så mycket att vi aldrig kunde komma direkt på nästa, så till sist gav jag bara upp. Denna gången gav jag mig inte, utan fick henne faktiskt att hoppa hela banan FYRA gånger :') Inget överdrivet bockande, bara lite på skoj! Så jag får se om jag kan få rida henne på onsdag, det skulle varit så roligt om det gick lika bra en gång till. Efter filmen är det lika bra att börja plugga till provet jag har på tisdag. Upplysningen & romantiken - underbart. Sen vet man aldrig om min bf vågar sig hit, trots att jag är på strejk för att få honom att sluta snusa. Hittills har det gått bra. Not...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0