Igår...

Var jag i Klippan och Ljungbyhed! Med mig hade jag min älskade pojkvän och vår lilla Samson. Vi lekte en lång stund med Kian, han sa så otroligt söta saker. Han växer oroväckande fort. Vill ha honom liten jämt <3

Sen hälsade vi på mina brossor, åt lite thaimat m.m. Sen vart jag ju sjukt sugen på att hälsa på min söta Nalle! Så
vi begav oss till Ljungbyhed och träffade Nalle och Charlie. Spelade lite kort osv, trevligt trevligt!

Efter det körde jag och älskling hem till Båstad och spelade poker. Sen hände något som ALDRIG brukar hända mig. Kommer inte ens ihåg att jag däckade, men jag vaknade med alla kläder på mig, haha! Underbart.

NU väntar gymmet på mig, blir ett jävlalångt pass idag känner jag, för imorgon blir det LUND med folk och kopiösa mängder alkohol. Not, ska vara relativt nykter faktiskt, ska tävla på morgonen efter -.-

Nej, nu ska jag attackera min pojkvän en runda, sen jogga till gymmet, tja tja bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0