Jag saknar dig

Vem fan är gud att döma
döda ett liv sådär på ett ögonblick




Ibland gör det mer ont. Att se allt. Jag saknar dig, varje dag. Varje minut. För jag trodde mer på dig än någon annan. Ville att du skulle stanna, Cassandra. Du var min, bara min. Ett tag var du min hemlighet. Jag visste när ingen annan gjorde det. Ingen kan ta det ifrån mig. Min favorit. Allt kändes så bra med dig. Och jag vet att det är du som kommer komma tillbaka. Inte Amy. Det är du som kommer komma tillbaka den dagen jag får en dotter. Det som gör mest ont, är att jag inte får kalla mig själv för mamma. För jag var det och nu är jag inte det. Men jag har en bra känsla. Att snart kommer någon underbar människa komma in i  mitt liv. Sen en dag får jag dig igen, Cassandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0