skola eller jobb?

Både och :)
Jobba fram till höstterminen, sedan skolan!
och jag ska till afrika :O
Lisette, det kostar bara typ 3500 fram och tillbaka! Klarar vi att spara!
Har även kommit på mig själv... jag äcklas av alla killar. Har gjort det förr, men sånna killar jag tycker är snygga, har börjat äckla mig. Ingen aning om varför. Och känner så starkt nu, hur mycket jag vill skita i förhållanden. Jag orkar verkligen inte, känner mig konstigt nog inte ensam ändå. Jag har den bästa av dom bäst vid min sida. Nu ska jag jobba!


Kommentarer
Postat av: L.

det var inte så farligt :) Ska fixa jobb nu snart tänkte jag, i alla fall försöka få kontakt med dom o se.. och om jag får det, så har jag massor utav pengar sen :)

2011-01-13 @ 18:04:50
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0