nu är vi här igen.

På mitt jobb, men ont i magen. Hälften hunger hälften saknad hälften ledsen. Det blev tre halvor. Det är just därför jag inte bloggar. Har inget vettigt att säga. Eller så vågar jag bara inte vara ärlig ock skriva allt jag vill.. Och behöver. Jag kan ju testa att skriva ett par sanningar om mig.

1, det har aldrig regnat på min födelsedag.
2, jag är livrädd för fåglar.
3, jag hatar att diska, mer än något annat!
4, jag är rädd för dom jag älskar mest.
5, jag hatar att sova bort pga jag hatar att använda andras täcken.

Sedärja, då blev det lite sanningar ändå. Jag är hungrig känner jag. Hade i alla fall en trevlig morgon. Med lite trevligt besök också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0