Stressig dag

Men ändå rolig, för att..
1. Jag har gått ner så himla mycket i vikt de senaste veckorna att jag nu kan ha på mig en 34 utan problem. Jäj *_*
2. Jag har ridlektion idag, veckans höjdspunkt!
3. Ska hålla ett roligt föredrag på skolan för helt nya människor. Vi håller tummarna!
Men ändå stressig för att..
1. Jag ska till en lektion om två timmar och försöka göra ett helt arbete på den lektionen. Inte så smidigt kanske.
2. Jag ska hålla föredraget klockan ett och sen ska jag på möte med SYO klockan två. Hur ska jag få ihop det?
3. Jag har massa läxor att göra, men ingen tid för att göra dem.

Annars så kan det nog bli bra. Att jag fick på mig en astajt klänning i XS imorse var inte helt fel. Det var ett tag sen. bara jag håller mig på denna vikten nu, inte gå ner mer! Kan bli svårt dock, blir ju lätt så.
Plus att evelina har lovat mig underhållning på hög nivå denna helgen. Mehehehe.

Det vill jag INTE ha tillbaka! Diagnosen och sjukdomen får man leva med hela livet, men nu har jag ett annat val och nu vet jag hur man gör för att bli lycklig på andra sätt. Önskar att jag visste det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0