Engelsk litteraturhistoria

Står på schemat idag! Plugga plugga... Jag har tagit bort min facebook - nej, den kommer inte tillbaka. Har inget behov av den. Blogga är roligare!
Jag vet att jag har varit frånvarande, på många sätt. Men jag har behövt lite tid för mig själv, glömma, förlåta. Nu känns det okej för att jag ör så stolt över mig själv. Har fått mina slutbetyg i svenska och engelska! M to the V to the G!!!!!! I både sv och eng! Känns helt underbart att jag trots allt inte har tappat fokus på skolan.
Pratade med nalle idag, miss u <3
Ridlektion imorgon, ska bli jättekul. Förra gången fick jag rida ett gulligt sto som heter Poppis. Vi fick kämpa en del med framdelsvändningarna, båda var lika envisa. Får se vilken häst det blir imorgon. Men nu måste jag verkligen plugga. Ska göra prov kvart i fyra.
Snart är det i alla fall jullov!

Jag och min söta pojke. Det var längesen. Saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: eve

O to the M to the G! nice betyg där vetty ;D;D;D önskar jag hade börjat använda min hjärna osse hahaha

2011-12-13 @ 12:58:23
URL: http://evelinajiglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0