Det närmar sig...

...klockan ett! Föredraget. Omfg. Lite nerver helt plötsligt.
Men fick underbara nyheter på religionen! Trodde att jag bara skulle få G eftersom jag inte har fokuserat så mycket på det ämnet denna terminen. Visade sig att jag har VG med möjligheten till ett MVG om jag presterar bra på nästa uppgift. Helt underbart.

Såhär ser mina betyg ut nu (Ja, jag är awsome, ja detta är skryt, ja det är det)
SvA= MVG
EnA=MVG
EnB=MVG
ReA=VG+
MaA=G+   jag är sär i matte ok?
ShA=VG
NkA=MVG

Det är de kurserna jag har tagit denna terminen - så får vi se hur nästa går!
Nu sitter jag och förbereder mitt lilla föredrag. Känns okej, men är det MVG? Inte säker. Det som jag får mest kritik för är mitt muntliga, att jag kan bli lite tillbakadragen. Det är för att jag har blivit så fucked up den senaste tiden när jag ska prata med folk. Hjälper ju inte att jag oftast är helt isolerad hemma, så när jag väl går ut super jag/festar tills jag är medvetslös. BUT IM OK hahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0