5 meter reklamblad

...ligger min mamma med och kämpar sig igenom. Varför ska maxi och de andra göra tidningar att drukna i? Jävla slöseri med träd då de flesta ändå slängs. Det var bara en liten tanke, hihi.

Idag har varit en MYCKET händelserik dag! Bland annat en känslosam tur till veterinären med Sammy, en biltur till Evelina och bästa av allt...Vakna till massa massa massa snö <3 Det var fan det bästa! Helt vitt på marken, snön vräker ner, kan det bli bättre? Nej, det kan det inte.

Nya grannar har man fått. Hur ska man beskriva dem med ett ord? KONSTIGA. Jag tycker oftast om konstiga människor. Men till och med jag drar en gräns - tydligen. De lagar äcklig mat. Det känner man på lukten som sprider sig i hela jävla huset. Och sen är de vampyrer. Vilket är rätt okej med tanke på att jag inte har något emot att få till det med en snygging i Edward-style. Nej men vad jag menar är att de bara är vakna på natten. Seriöst. Det är knäpptyst och helt mörkt i deras lägenhet mellan 7-20. Sen vaknar dem. rejält. Där bor minst 12 personer. Alla skriker. De badar varje kväll, tror vi. Något gör de med det stackars badkaret som låter hemskt... Sen har de små barn som skriker hela tiden. Med små barn menar jag allt mellan 2-10 år.
Ja, vissa sticker ut ur mängden.

Jag är inte alls stressad inför julen, utan tar det som det kommer. Jag vet att jag har varit underbar detta året, så tomten kommer utan tvekan. Alla julklappar köpta och inslagna. Vissa levererade till och med. Så nu är det bara att vänta till lördag. Ska bli kul med en jul i en ny stad.

Vi kan väl förresten börja nedräkningen? Eller är det för tidigt? 8 månader kvar, hihihi. Inte gravid om någon trodde det. Men börja högskola i SKARA. Får bli bundis med Bert Karlsson. Han kanske ger mig ett skivkontrakt. hahaha. ha. ha ... ha. Men allvar, faktiskt, jag på en högskola. Som är svår att komma in på. Med en tuff 3 årig utbildning. Som kräver massa praktik. Ja, det är sant. Jag ska verkligen göra det. Hela jag är så positivt inställd på att detta ska bli bra. Det värsta som kan hända mig nu är att jag blir bunden till skåne på något sätt så att jag inte kan flytta. Därför får jag undvika förhållanden. Haha, en dålig ursäkt för att få knulla runt. Vilket jag inte gör. Typ. Än.

Nu märker man att jag börjar bli trött, så det är väl lika bra att säga godnatt. Sakna inte mig för mycket mina sex ''trogna'' läsare. Jag kommer tillbaka om ca 12 timmar. Samson, min älskade lille son, ligger bredvid mig och snarkar. Han har haft en stor dag. Kloklippning hos en läskig tant, bada, åka runder...
Nej, nu kallar sängen. Som fäään. Efter allt julfirande ska jag festa rejält fram till nyår. Sprit, snygga killar och min nya sexiga klänning är min egen julklapp till mig själv innan nästa ansvarsfulla skolår börjar.

PEACE xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0