2011-12-29

När saker går för bra, så är det oftast för bra för att vara sant. Får ett mejl från min (tydligen) stendumma lärare om att jag inte kan få något betyg i svenska. För att jag hade skickat mitt sista arbete till henne, men hon kunde inte läsa det för att hon inte hade det programmet (vanligt fucking word). Så skrev hon att om jag inte skickade det i ett annat format så skulle jag inte få betyg. Det skrev hon den 20:e och jag hade bara en dag på mig då enligt henne. Men jag har inte haft internet och inte kunnat se det förens nu. Känns ganska idiotiskt eftersom att det enda det arbetet handlade om var om jag skulle få VG eller MVG. Så då borde hon i alla fall sätta ett VG till mig istället för att inte ge mig betyg alls. Fattar hon inte vad sånt gör? Då kanske dom tar mitt CSN. Fucking kuk idiot lärare. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0