Lägenhet!

Idag fick jag ett samtal från perstorpbostäder, att jag kunde få kolla på två av deras lägenheter på torsdag! Vet redan vilken jag vill ha, men kan ju vara lika bra att kolla på båda. Flyttningen närmar sig nu, snart bor jag själv. Om två veckor är jag på IKEA med mamma och Ronja och shoppar möbler. Jag är så fruktasnvärt överlycklig över att få bo själv. Bara jag, bara mitt eget hem. Hemma hos My <3

Hittills har jag kommit på att mitt vardagsrum ska målas rött och på en av väggarna ska jag ha det kinesiska tecknet för kärlek. Har hittat massa möbler jag ska köpa, och mitt sovrum ska nog tapetseras grönt och guldigt :)!
Mitt mitt mitt <3 Äntligen kommer det att vara bara jag! Där ska bli så fint, ska bara spara undan massa pengar så att jag kan köpa fina möbler, och inget från blocket (förutom mitt bord).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0