Like a bed of roses there's a dozen reasons in this gun

Sjuk, har varit det de senaste dagarna och antagligen ett bra tag framöver. Väldigt jobbigt när det är så fint väder ute och alla roliga fester man missar. Är så himla trött på allt just nu, känns som om hela mitt liv är över när det knappt har hunnit börja. Rent instinktivt så känner jag bara för att göra något dumt så att allt går bort. Bedöva hela mig med sprit, tabletter, vad fan som helst. Fast det är bara så jag tänker, just nu i alla fall.
En sak till jag är trött på är alla människor som bara utnyttjar mig hela jävla tiden. Särskilt alla killar som säger att jag bara duger till en enda sak, och jag bara håller med dem för jag vet att det är sant. Låter dem göra vad som helst med mig, är helt död ändå känns det som. Känner ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0