Onsdag

Idag har varit en ganska rolig och lång dag. Började med att jag vaknade tidigt för en gång skull (klockan 9). Tog en lång dusch, åt frukost och sedan gick jag och pappa ner till socialförvaltningen. Fick bra besked av en jättetrevlig handläggare, som sa att jag hade rätt till mycket mer pengar än vad jag trodde. Så det var i alla fall en positiv nyhet! Sen kom jag hem, åt middag och hamnade i en liten konflikt med min moder. Kort därefter blev jag ganska förbanannad på mina bröder som inte kan sluta göra mitt liv mycket värre än vad det redan är.
Mot eftermiddagen åkte jag, mamma, Ronja, Ida och Kian till Ådala! Vi kelade med hästar och föl, kor, kaninungar osv. Kian fick till och med åka traktor, vilket han tyckte var lite läskigt. Men den var nog rätt fin ändå, för han fick stora ögon när han såg den, haha...

Efter detta gick vi in och åt jordgubbspaj som var riktigt god! Mamma och Annika satt och pratade tantasnack och Kian sprang runder och var lycklig. När vi åkte hemåt så såg vi först en älgko och hennes lilla kalv, sedan åkte vi förbi stuteri skoghem och jag fick se en liten skymt av Watson! Mycket längesen jag såg honom, så det var kul. När vi kom hem åt vi lite mackor, sen ringde Frida och var sugen på en rökarrunda. Vi gick ganska långt och det blev många cigg och mycket hästprat. En snabb runda upp hos Alex, sen hem och andas ut! Nu blir det film och sen sova, har massor att göra imorgon, förhoppningsvis avslutas dagen med Eclipse!

Godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0