Måndag

Awsome dag idag! Mamma väckte mig ganska tidigt och frågade om jag ville följa med på bio senare. Jag åkte först med henne och handlade, sen åkte hon, jag och Ida till HBG och såg eclipse! Så övergrymt bra film, kan ses 20 gånger per dag utan att bli tråkig! Sen åt vi på donken innan vi åkte hem. Efter det var jag en stund med Ida där ute. Och nu bara ligger jag och försöker undvika att komma in på fel tankar. Denna dagen ska bli ihågkommen som en bra dag, inga monster ska få förstöra den. Även om jag känner hur ångesten komemr krypande, så känner jag den tillräckligt bra för att kunna hålla tillbaka den ett tag. Tills imorgon, sen får jag ta en tablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0